Гарантія та повернення

Як офіційний дилер і партнер провідних світових виробників наш магазин спортивних товарів пропонує якісні вироби за вигідними цінами.

Ми гарантуємо надійність та якість усіх товарів, що надаються нашим клієнтам. У нашому інтернет-магазині ви отримуєте не лише продукцію, а й повний сервіс та гарантії, надані безпосередньо від виробника.

Усі товари, придбані у нас, накриваються гарантією від виробника. Ми надаємо наступні послуги для наших клієнтів:

  • Сервісне обслуговування
  • Гарантійне обслуговування
  • Післягарантійне обслуговування

Гарантійне та сервісне обслуговування здійснюється у сервісних центрах офіційних дилерів чи нашого власного сервісного центру.

Наш сервісний центр знаходиться за адресою: м.Вишневе, вул.Промислова 10 або с.Святопетрівське, вул.Грушевського 4а.

Час роботи: Пн-Пт: 9:00 – 20:00. Сб-Нд: за попередньою домовленістю. Гарантійний ремонт здійснюється безкоштовно!!!

Гарантійний термін зазначено у інформації про товар. Деякі товари гарантійним талоном є товарний чек. Гарантія починається з продажу товару. Якщо виникають несправності протягом гарантійного терміну при дотриманні умов гарантії, їх усунуть спеціалізовані сервісні центри. Доставка товару гарантійне обслуговування здійснюється з допомогою покупця.

Товар може бути повернутий у таких випадках:

1. У момент доставки, якщо товар відповідає замовленому. І тут покупець оплачує лише доставку товару.

2. Протягом 14 днів з моменту купівлі (відповідно до законодавства про захист прав споживачів), якщо товар має заводський шлюб та не був використаний. Товар повинен бути повернутий в оригінальній упаковці, комплектації, з документами (інструкціями, гарантією, чеком), у належному вигляді, з пломбами та ярликами. Покупець оплачує витрати на доставку, складання або встановлення (якщо вони робилися).

Товар не підлягає поверненню або заміні у таких випадках:

  • Недотримання правил експлуатації, наведених в інструкції.
  • Відсутність оригінальної упаковки, інструкцій, елементів кріплення, пломб, неповної комплектації.
  • Ознаки зовнішнього втручання чи ушкоджень, виявлені під час діагностики.
  • Відсутність гарантійного талону.
icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_email Написати на пошту icon_callback Замовити дзвінок