Гарантія та повернення
Як офіційний дилер і партнер провідних світових виробників наш магазин спортивних товарів пропонує якісні вироби за вигідними цінами.
Ми гарантуємо надійність та якість усіх товарів, що надаються нашим клієнтам. У нашому інтернет-магазині ви отримуєте не лише продукцію, а й повний сервіс та гарантії, надані безпосередньо від виробника.
Усі товари, придбані у нас, накриваються гарантією від виробника. Ми надаємо наступні послуги для наших клієнтів:
- Сервісне обслуговування
- Гарантійне обслуговування
- Післягарантійне обслуговування
Гарантійне та сервісне обслуговування здійснюється у сервісних центрах офіційних дилерів чи нашого власного сервісного центру.
Наш сервісний центр знаходиться за адресою: м.Вишневе, вул.Промислова 10 або с.Святопетрівське, вул.Грушевського 4а.
Час роботи: Пн-Нд: 9:00 – 20:00: за попередньою домовленістю. Гарантійний ремонт здійснюється безкоштовно!!!
Гарантійний термін зазначено у інформації про товар. Деякі товари гарантійним талоном є товарний чек. Гарантія починається з продажу товару. Якщо виникають несправності протягом гарантійного терміну при дотриманні умов гарантії, їх усунуть спеціалізовані сервісні центри. Доставка товару гарантійне обслуговування здійснюється з допомогою покупця.
Товар може бути повернутий у таких випадках:
1. У момент доставки, якщо товар відповідає замовленому. І тут покупець оплачує лише доставку товару.
2. Протягом 14 днів з моменту купівлі (відповідно до законодавства про захист прав споживачів), якщо товар має заводський шлюб та не був використаний. Товар повинен бути повернутий в оригінальній цілій упаковці, комплектації, з документами (інструкціями, гарантією, чеком), у належному вигляді, з пломбами та ярликами. Покупець оплачує витрати на доставку, складання або встановлення (якщо вони робилися).
Товар не підлягає поверненню або заміні у таких випадках:
- Недотримання правил експлуатації, наведених в інструкції.
- Відсутність оригінальної цілої упаковки, інструкцій, елементів кріплення, пломб, неповної комплектації.
- Ознаки зовнішнього втручання чи ушкоджень, виявлені під час діагностики.
- Відсутність гарантійного талону.